reklama

Fenomén

Keď raz mal v Pražskej Lucerne koncert Richard Muller, tak pieseň Srdce jako kníže Rohan uviedol približne týmito slovami: teraz nasleduje pieseň, pri ktorej už na mňa nekričia, že hele vole po schodoch, ale hele vole Rúžička. A som rád, že práve táto pieseň je takým hitom, lebo viac ako 3/4 národa nerozumie viac ako 3/4 textu. . . A keď sa pozrieme na sitúaciu okolo prezidentských volieb, lepší začiatok blogu ani nemôžem napísať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu
(zdroj: anc)

Fico útočí. Hovorí sa, že najlepšia obrana je útok. A tiež sa hovorí, že 2x opakovaný vtip vlastne nie je vtip. Ale reči okolo Kisku a scientológie s ním spojenej ma už akosi nebavia. Už ma nebaví po 25 minútovom bloku v správach o Ukrajine sledovať ďalších 25 minút bloku o Ficových rečiach, ktoré povedal a opakuje to stále dookola. Možno si pán Fico myslí, že my Slováci ľudovo povedané, seno žerieme. Ale my nie sme sprostí. Keď raz povedal o Kiskovej scientológii, oukej, dobre povedal, ale druhýkrát nemusel, ani tretí.

A prečo práve takýto perex k tomuto blogu? Lebo toto sa presne deje momentálne na Slovensku. 3/4 národa nadáva na Kisku a scientológiu aj keď 3/4 národa vie o scientológii s prepáčením prd makový. Z internetu som niečo o tom vytiahol, môj názor je, že to nebude niečo dobré, je to sekta podľa mňa ale je to môj názor.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Čo znamená slovo Scientológia?

L. Ron Hubbard dal svojej filozofii meno Scientológia. Toto slovo znamená (z latinského scio a gréckeho logos): štúdium múdrosti alebo tiež “znalosť o tom, ako vedieť”. Scientológia je aplikovaná religiózna filozofia. Filozofia môže byť len cestou k znalosti. Znalosť sa nedá nikomu do hlavy natlačiť. Keď má človek k dispozícii cestu, môže po nej ísť a zistiť, čo je pre neho naozaj pravdivé. A to je Scientológia.

Aké sú základné princípy Scientológie?

  1. Človek je nesmrteľná duchovná bytosť.

  2. Jeho skúsenosti siahajú ďaleko za hranice jedného života.

  3. Jeho schopnosti sú neobmedzené, aj keď si to v tej chvíli neuvedomuje.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Toľko o scientológii a teraz sa vrátim späť k prezidentským kandidátom. Môj názor na Kisku sa nezmenil. Nepozdáva sa mi, ako osoba mi príde nemastný neslaný, určite sa ešte ukáže či už v pozitívnom alebo negatívnom zmysle. Avšak útoky pána Fica, možno už presahujú aj základné práva, pretože každý má právo na svoje náboženstvo na svoje smerovanie.
Fico je už jasne v koncoch, na Kisku nemá nič! Bojí a trasie sa, pretože na to, aby videl svoju budúcnosť nepotrebuje žiadneho veštca. Slovensko sa až teraz preberá, pretože z 1 899 332 ľudí, ktorí odovzdali platný hlas, len 531 919 ľudí hlasovalo zaňho.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A tak som zvedavý, ako bude táto kampaň pokračovať. Pretože ak pán Kiska bude ticho a nebude aspoň sčasti vyťahovať Ficove kauzy, ktorých je neúrekom, tak môže to vyznieť tak, že sa ho bojí. A to by mu značne poškodilo. A to my všetci, ktorý sme jednoznačne proti tomu, aby sa prezidentom stal Fico, aj keď možno ani pán Kiska sa nám nepozdáva, určite nechceme.

Dominik Cenkner

Dominik Cenkner

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám 20 rokov a momentálne študujem na Prešovskej univerzite, FF masmediálne štúdia. Zoznam autorových rubrík:  PolitikaSpoločnosť a športKultúra

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu