reklama

Keď občas potrebujete kopnúť do zadku!

Keď som mal asi 10 rokov, vedela prísť na návštevu suseda. A keď mama behala kade tade, aby jej zniesla aj modré z neba, suseda sa na mňa pozrela, usmiala a povedala: ´´Tvoju mamku treba asi kopnúť do zadku, aby si sadla, nemyslíš?´´

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Človek zažíva rôzne pocity. Raz je šťastný, veselý, inokedy smutný, bez nálady. Ja viem, nepíšem nič nové, ale je to tak.

Ja som v posledných týždňoch ako bloger prežíval nechuť a hoci som chcel aj napísať nejaký blog, jednoducho som ho nevedel dokončiť. Napísal som perex a ďalej som sa nevedel, nechcel pohnúť.
Až dnes sa ma jeden kamoš opýtal, kedy konečne napíšem blog. A tak som sa mu zveril zo svojou pravdou. S tým akú nechuť mám čo i len čítať všetky tie články o vojnách, o podvodoch v domácej i zahraničnej politike a nie to ešte o tom písať vlastný názor. Môj kamoš sa zahľadel a povedal:´´OK chápem, ale čo by sa stalo ak by všetci tak zatvorili oči a nechceli sa dívať na to, čo sa deje vo svete?´´
Má pravdu. Viem moje blogy, nič nezmôžu, ale ak sa niečo deje, nemôžeme sa tváriť, akoby sa nič nedialo. Pretože,ak sa nájdeme traja, štyria, desiati so spoločným názorom, môžeme niečo zmeniť. Len treba chcieť.
A tak touto cestou ďakujem môjmu skvelému kamošovi, on vie o koho ide, za otvorenie očí a za také pomyslené nakopnutie. Ďakujem za to, že mám kamoša, ktorý povie všetko tak, ako si myslí.
A odkaz vám ostatným: vážte si svojich skutočných kamošov, ale hlavne nezatvárajte oči pred tým, čo sa deje okolo vás. :)

Dominik Cenkner

Dominik Cenkner

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám 20 rokov a momentálne študujem na Prešovskej univerzite, FF masmediálne štúdia. Zoznam autorových rubrík:  PolitikaSpoločnosť a športKultúra

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu